.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعتبار 200 ميليون تومانی براي پل روگذر تجن ساري

شهردار ساري گفت: از سوي وزير كشور 200 ميليون تومان براي پل روگذر تجن ساري اختصاص داده شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، علي حجازي پيش از ظهر دیروز در جلسه علني شوراي شهر ساري اظهار داشت: هم‌اكنون كارشناسان شهرداري در حال مكاتبه براي گرفتن مشاوره براي اجراي مطالعاتي شدن اين اعتبار و طرح هستند.
وي افزود: در جلسه‌اي كه با حضور 30 شهردار مراكز استان‌ها با وزير كشور برگزار شد، مقرر شد كه ميزان 10 هكتار زمين براي احداث پارك در اين مراكز استاني در سال‌ جاري در نظر گرفته شود كه اعتبار اجرايي شدن اين طرح نيز از سوي وزارت كشور اختصاص مي‌يابد.
حجازي با اشاره به اينكه در استان‌هاي شمالي به دليل محدوديت زمين اجرايي شدن اين طرح به هشت هكتار زمين تقليل يافت، گفت: عدم وجود زمين مناسب براي آرامستان در مركز استان معضلي است كه بايد به همكاري منابع طبيعي حل شود.
رئيس كميسيون نظارت شوراي شهر ساري نيز در جلسه علني شوراي شهر ساري گفت: بعد از گذشت 18 ماه از شروع كار سومين دوره شوراي شهر از وظايف نظارتي خود فاصله گرفتيم.
فرامز نقيبي افزود: اگر نگرش به گذشته داشته باشيم، شعارهاي تبليغاتي ما با عملكردمان همخواني ندارد.
وي نظارت اعضاي شورا را از پروژه‌هاي شهرداري بسيار ضعيف عنوان و تصريح كرد: آنچه كه بايد براي كمربندي جنوبي انجام مي‌شد، صورت نگرفت.
نقيبي تسريع در عمليات اجرايي ترمينال دولتي را قابل قبول دانست و گفت: سرعت اجراي كار نبايد كيفيت كار را كاهش دهد.
وي سرانه فضاي سبز شهر ساري را بيش از يك متر اعلام كرد و اظهار داشت: اين سرانه با ميزان استاندردها بسيار فاصله دارد كه بايد رفع شود.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جعفر قربان پور 23 مهر 1387
ضمن تشکر از زحمات شهردار محترم ساری امیدوارم که دیگر مسئولین ساروی و استانی قدر این فرصت را بدانند و با اتحاد و همدلی و استراتژی مشخص و تعیین اهداف توسعه ساری با کمک قدرت و جایگاه ارزشمند قانونی جناب آقای کردان وزیر محترم کشور نسبت به اجرای پروژه های ملی با اعتبارات متمرکز کشوری باعث رشد و شکوفایی شهرمان باشند . رقابت سیاسی را به رفاقت خدمتگزاری تبدیل کنند و با تمام نیروها نسبت به حمایت از وزیر محترم کشور ساروی همت کنند. مطمئن باشید دیگر به این زودیها چنین موقعیت درخشانی نصیب ساری نخواهد شد . اینجانب زمانی که بعنوان کارشناس ارشد اموراداری و اجتماعی مجلس شورای اسلامی انجام وظیفه می نمودم اتحاد مسئولین اصفهانی برای توسعه اصفهان را ملاحظه نمودم و آمادگی خویش را برای تدوین سند توسعه شهرستان ساری با رویکرد اتحاد ملی و جذب اعتبارات کشوری به مسئولین محترم ارشد اعلام میدارم ، مسئولین ساروی هم انشاا... متحد شوند با تشکر - جعفر قربانپور - کاندیدای مستقل فرهنگی سابق مجلس هشتم ساری
نا شناس 24 مهر 1387
ضمن تشکر وافر از وزیر محترم کشور و همچنین از شهردار محترم ساری . من بعنوان یک نکایی از همه مازندرانی ها ماخواهم قدر این فرصت طلایی رو بدونن و با اتحاد و هم دلی برای توسعه و پیشرفت استان تلاش کنند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.